Pro Mahasiswa

Monday, December 6, 2010

MPP PRO MAHASISWA BERKERJASAMA DENGAN PIHAK POLIS PANTAU KESELAMATAN RUMAH MAHASISWA SEMPENA CUTI SEMESTER.

Saudara Fauzi dan Saudari Salbiah tekun mendengar penerangan daripada pegawai polis.

Sempena cuti semestar yang hampir tiba, MPP Pro Mahasiswa yang cakna dan mengambil berat mengenai masalah-masalah yang dihadapi oleh mahasiswa telah mengambil tindakan yang pantas dengan mengadakan satu pertemuan dengan pegawai polis Parit Raja. Dalam pertemuan tersebut, MPP Pro Mahasiswa telah berbincang mengenai keselamatan rumah sewa mahasiswa tanpa asrama serta meminta kerjasama pegawai polis untuk membuat rondaan bagi memantau rumah-rumah tersebut semasa cuti semester.

Borang yang perlu diisi oleh pelajar tanpa asrama.

Hasil perbincangan tersebut, pegawai polis,Sub Inspektor Sukiman Bin Badari menyarankan kepada mahasiswa yang ingin rumah mereka dipantau supaya mengisi borang khas bagi memudahkan pihak polis melakukan pantauan. Borang tersebut boleh didapati di Balai Polis Parit Raja dan MPP.



Untuk maklumat lanjut boleh hubungi ;
SUB INSPEKTOR SUKIMAN BIN BADARI, NO. TELEFON : 013-3664994

2 comments:

sykur alhamdulillah....Thanks kerana sudi bersusah payah uruskan bende nie....Tapi rasanya sebelum nie pun benda ni dah memang berjalan seperti biasa....Mungkin kowang tidak amik tawu kot....Aper2 pun terima kasih banyak....Xdalah aku risau nak tinggalkan umah lepas nie....Ni je ke sumbangan MPP PRO MAHASISWA di UTHM????