Pro Mahasiswa

Wednesday, October 29, 2008

Good Luck for final exam!







Sempena minggu peperiksaan yang akan berlangsung tidak lama lagi, persiapkan diri kita dengan bekalan yang secukupnya. Usaha semaksimum mungkin dan berserah kepadaNya atas apa pencapaian yang akan kita dapat nanti. Mungkin perancangan kita memang yang paling "ideal" tapi kita tahu sebaik-baik perancangan adalah dariNya. so, manfaatkan masa yang ada dan gunakanlah "study week" dengan sebaik mungkin untuk meningkatkan usaha kita.

Namun kita jangan lupa pemilihan kepimpinan kampus yang akan di adakan pada semester hadapan. Pada kali ini, kita inginkan kepimpinan kampus (MPP) yang membawa suara mahasiswa dan dalam masa yang sama mempunyai idealisme sendiri. Justeru, capailah sebaik mungkin untuk peperiksaan kali. Kepada mana-mana mahasiswa yang ingin menjadi calon pada pemilihan yang akan datang, kami Pro-m UTHM amat mengalu-alukan. Yang pasti perjuangan anda adalah untuk mahasiswa dan mempunyai idealisme sebagai mahasiswa.

Kemunculan Pro-m UTHM bukanlah ingin bermusuhan dengan sesiapa pun. Kami hanya sekelompok mahasiswa yang inginkan ketulusan dan keadilan pada pilihanrayakampus dan seterunya dalam kepimpinan kampus nanti. Sesungguhnya kami menjunjung tinggi Visi dan Misi Universiti dan kemunculan kami adalah sebagai wadah dalam perjuangan mahasiswa.

Nantikan kemunculan kami!!!




0 comments: